חולמים לנהל מותגים בסושיאל? בואו לעבור הכשרה ב-Ynet

איך יוצרים ומצלמים פוסטים למותגים ברשתות החברתיות? ומה זו אסטרטגיית תוכן? בואו ללמוד את כל זה בקבוצת ידיעות אחרונות – ותוכלו להפוך למנהלי סושיאל בשוק העבודה

אם אתם מצלמים כל יום לאינסטגרם, אלופי הטיקטוק וכבר פתחתם חשבון ב-Threads – הקורס הזה הוא כנראה בשבילכם. אנשי הדיגיטל המוכשרים של ידיעות אחרונות ו-ynet ילמדו אתכם איך להפוך לחיות רשת פעילות, לכתוב פוסטים ויראליים ולדעת לנהל חשבונות סושיאל ללקוחות.

תנאי קבלה למועמדים

  • זכאות לתעודת בגרות, או ניסיון תעסוקתי של שלוש שנים לפחות (גם ללא בגרות), או ניסיון תעסוקתי של שנה לפחות בתחום התקשורת (גם ללא בגרות).
  • יתרון לבעלי תואר אקדמי, בוגרי קורסים בתחום התקשורת, יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, בקירות בסיסית בפלטפורמות של רשתות חברתיות ויכולת יצירת תוכן בסיסית (צילום תמונה, צילום סרטון וכיוב').
  • תהליך הקבלה כרוך במשלוח קורות חיים, ובמשלוח קטע טקסט בן כ-150 מילה, המסביר מדוע אתם מעוניינים לעבוד בתחום המדיה החברתית ויצירת התוכן.
  • בהמשך יידרשו המועמדים לבצע מטלת מיון קטנה (בכתב) ולעבור ראיון אישי (בזום).
  • חובה לציין מראש אם נדרשות התאמות נגישות לראיון.

אודות ההכשרה

  • הקורס יאפשר למשתתפיו היכרות עם כל הפלטפורמות הרלוונטיות של רשתות חברתיות, לרבות מיומנות יצירת תוכן, ניסוח, כתיבה, צילום, עריכה ויצירת אסטרטגיית תוכן למותגים מסוגים שונים.
  • הקורס מקיף 10 מפגשים שבועיים רצופים (פרט לימי חגים).
  • השיעורים יתקיימו מדי יום רביעי אחר הצהריים בבית ידיעות אחרונות בראשון לציון.

לוח זמנים

  • ההרשמה לקורס תהיה פתוחה עד 8 באוקטובר 2023 בבוקר.
  • המועד הצפוי לפתיחת המחזור הבא של הקורס הוא יום רביעי, 25 באוקטובר 2023.

מהרו להירשם כאן.

בהצלחה!